Семінар вчителів біології
26 січня на базі Кислицького ЗЗСО відбувся семінар молодих вчителів – біологів в номінації «Модель сучасного уроку біології».
Вчителі - початківці мали можливість ознайомитись з досвідом роботи вчителя вищої категорії, вчителя - методиста Дараган Галини Федорівни. Молоді спеціалісти побували на відкритому уроці в 9 - А класі за темою «Генетика статі й успадкування, зчеплене зі статтю».
Досвідчений вчитель вміло та ефективно використала на уроці сучасний метод мультимедійних технологій, що в порівнянні з традиційними, є більш доступнішим і актуальнішим для сприйняття та закріплення знань для сучасних учнів. Такі мультимедійні анімаційні моделі дають можливість наочно подати новий матеріал, об’єднати текст, звук, графічне зображення, відео, флеш-анімації, дуже швидко опрацювати інформацію у вигляді таблиць, схем, діаграм, визначити залежність між різними об’єктами і явищами, будовою та функціями та сформувати у свідомості учня цілісну картину біологічного процесу та засвоєння базових знань.
Під час повторення попереднього матеріалу були використані сучасна технологія «Мікрофон» та інтерактивні вправи інтернет-сервісу мультимедійних дидактичних вправ LearningApps, що сприяє підвищенню рівня інформаційної та комунікативної грамотності вчителя і учнів і спрямовані на вирішення найважливішого завдання освіти – навчити випускника школи плідно трудитися в світі глобальної інформатизації.
Під час розв’язку генетичних задач була запроваджена методика «Рішення ситуативних задач», що сприяла розв’язку та аналізу проблеми, висунутою перед учнями класу.
Вчитель вміло створив творче середовище для розвитку особистості. На уроці панувала ситуація успіху, учні активно брали участь в усіх видах діяльності, пропонували свої варіанти розв’язання зазначених завдань.
На теоретичному занятті вчителі ознайомились з методикою аналізу та самоаналізу уроку, з вимогами до сучасного уроку та етапами підготовки до якісного уроку. Галина Федорівна надала вчителям допомогу щодо роботи з документами, вимогами до оформлення кабінету біології, складання контрольної, тематичної роботи, поурочного та календарного планування, використання різних джерел науково-методичної літератури, посібників з біології. Наприкінці семінару кожен вчитель отримав електрону папку з методичними рекомендаціями щодо викладання біології.